Godmorgon

Kaffekoppen står på bordet. Alfons rullar på tvn. 

Jag hade hellre sett på Nyhetsmorgon. Men vad gör det om 100 år? 

Igår var en bra o produktiv dag må jag säga. 
08:30 var jag och Axel på inomhus träning. Inom Ankaret efter o handla frukostbullar, alltid!! 

Fint att skilja på vardgasfrukost o helgfrukost. 
Efter klädde vi alla på oss för att sätta ner alla tujor. Det tog typ hela dagen. Med undantag för en våffellunch 😛. Kekka var också här o käkade o hjälpte till där ute. 

Så härligt när våren e här och man bara träffar en massa grannar med barn som springer omkring o leker. Axel o Agnes hade fullt upp hela dagen. Agnes var t.om inne hos Elle och lekte för första gången själv, stor tjej!! 
Angelica med familj kom förbi och jag fick titta på lilla Matilda. Så mysigt med en sån liten färsking 🌸 

På kvällen åt vi oxkött och sen låg vi och såg tre avsnitt på våran nya serie. Härligt när man hittat ngn man fastnar för direkt. Och extra mysigt att se en tillsammans. 

Idag står den dagligen söndagspromenad med mamma på schemat. Sen Lödde med dotter och bror ❤️ 

Kram / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0