Huvudvärk

Gäsp,..komprecis ner efter att ha nattat Agnes. Blir man trött när man ligger i ett mörkt rum, i en mjuk säng, efter en lång dag? Njaaeee kanske lite ;)
 
Klockan 06:15 ringde klockan. 07:00 infann jag mig på jobb. kl 12:00 var jag inne på gymmet.
Jag sprang faktiskt en halv mil! JAG liksom! Grymt! Och det sjuka var att jag kände att jag hade kunnat springa mer. Men jag slutade efter 5 km bara för att det var liksom målet. Knäppt.
 
Dagen gick i raketfart. Hann knappt med hälften faktiskt. Hämtade mina älsklingar, sen stack vi ner och fick Axel klippt. Snygg blev han!
 
Sen har eftermiddagen spenderats i soffan. Fick så ont i magen efter maten plus min huvudvärk.
Men nu ska jag faktiskt ta mig en kopp te och en hönökaka. Mannen min kom hem med en alldeles nybakad hönökaka, och det är ju SÅ gott.
 
På återseende //Malin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0