Utedag!

Dagen har spenderats ute i det fina vädret. Vi har gått och gått och gått!
Mini har numera SITTDELEN i vagnen och det är en helt ny värld för honom!
Han satt som ett litet ljus och bara titta och titta, jag trodde jag skulle smälta.

Efter ett bad med mamma i badkaret snusar han gott i sin säng.
Hoppas han sover bra inatt. Natten till idag vaknade han upp flera gånger och var jätteledsen.
Vi fick gå upp och gå med honom, han kom inte alls till ro och verkade så orolig.
Jobbigt när man inte vet vad det är, men han fick lite alvedon sen somnade han om gott
och vaknade klockan 8:00.
Googlade "gnällig 5½ månaders bebis och JA, det är fler barn än Axel som verkar vara oroliga och
sover sämre just nu, en så kallad utvecklingsfas. Lilla gubben, jobbigt när han är så orolig och pipig.
Numera kallas han för spiket här hemma, efter gnällspiket ;)

Nu kommer snart mannen tillbaka, han är och hämtar goda pizzor, ruccola, parma, mozarella, sesamfrö, pesto och gorgonzola ost, den kan vara mycket god!

Sen blir det film och kanske lite gotte!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Nu njuter det lilla livet när han har koll på läget kan jag tänka mig:)?

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll.

2011-09-03 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0