Twin Tower...

Idag är det 10 år sedan terrorattacken i New York, fast det visste ni ju redan, går ju inte att undvika
då media skriver och pratar om det dagen lång. Det är helt ofattbart att det hände.
Att 19 personer kan ta 3000 männiksoliv på bara några timmar.
Jag skänder stora tankar till alla som drabbades...



Från det enda till det andra, JÄVLAR vad det smällde av åskan precis, jag är inte ett dugg rädd
för åska men denna knallen gjorde fan att jag hoppa till.
Och på tal om regnet, trodde fan inte det kunde regna så mycket.
Det smattrar duktigt på rutorna, bara det inte väcker Mini, då blir jag lack.

På tal om Mini så har han sovit gott inatt och det tackar mamma och pappa för.
Jag däremot håller nog på att bli psykopat.
Jag är bokstavligt talat ASTRÖTT men likt förbannat kan jag ligga vaken om nätterna.
Inatt vaknade jag till och var vaken en timme.
Jag kom på  mig själv ligga och räkna...789, 790, 791
sen ligger jag och rabblat låttexter i huvudet, sinnes!

H har åkt till jobbet, men dagen kommer förhoppningsvis gå fort.
Jag ska till svärfar & Anki på lunch sen ska jag träffa Jenny.
Vet att hon var ute igår så hoppas hon inte är allt för bakfull.
Då får jag besöka pappa!

Igår var jag på Center Syd själv. Mini var hos mormor och morfar Thomas.
Så skönt att kunna strosa själv utan att stressa.
Blev endast shoppat till Axel (var meningen också)
Byxor, kofta, skor, body, och tjocka strumpor =)
Det är ju kallt om fossingarna att bara sitta i strumpor i vagnen.
På tal om vagn så är det hög tid att beställa hem en gosig åkpåse.

Nej nu blir det duschen!







Kommentarer
Postat av: Legenden

Ja tiden går fort, tänk att det redan gått 10 år!

Funderar man på vad man själv gjort under de senaste 10 åren har man hunnit med en hel del.

Då ska Axel va den grannaste pågen i stan nu med nya kläder:) Plus att han slipper frysa om fossingarna!

2011-09-11 @ 11:38:21
Postat av: Legenden

Den var inte så dyr de är därför som vi köpt den, annars hade den aldrig fått följa med hem!

2011-09-11 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0