Soliga, vindstilla fredag!

Vilket väder vi har idag igen, härligt.
Mini sover sitt andra sovpass och jag passar på och slappa lite.
Just nu vill han mest bli buren hela tiden och han gnäller/pratar hela tiden.
Det måste vara något på G i hans lilla kropp, tänder kanske?

Min hjärna går på högvarv och jag längtar så efter vårt kommande boende, låt det bli 1:a dec NU!
Vi ska ha helt nytt kök, spännande men samtidigt otroligt SVÅRT!
Gaaah, vad ska man välja för luckor, höjd på skåpen, kakel, blandare, vitrinskåp, fläktkåpa, vask, diskbänk mm.
Skitsvårt, men det bli något vitt, klassiskt som man inte tröttnar på och som är lätt att matcha till!

Jag möblerar för fullt i huvudet men hade gärna möblerat på riktigt, men den som väntar på något gott...
Ska snart knacka på hos de trevliga paret som bor där idag och mäta lite, så man kan planera ännu mer.

Efter Mini vaknat skall han käka middag sen ger vi oss ut på lite promenader, (igår gick jag över 1 mil) skall nog gå till jobbet och hälsa på.
Det var ett tag sedan jag var där faktiskt, de flesta där borta är på Formex, vilket jag saknat att inte vara med på.
Men grabbarna på lagret är kvar på jobb!

Ikväll slutar H 18, då ska vi kvällsmysa och äta goda hemmagjorda hamburgare, sen är han långledig i 4 dagar och det är så härligt!

Önskar er mina fina läsare en underbar helg, njut av att ni är friska och det fina vädret!



Kommentarer
Postat av: Legenden

Passa på o njut ordentligt nu när H är ledig och ha en riktigt mysig kväll. Hoppas burgarna blev goda:)

2011-09-02 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0