Skrivsjukan?

Känner inte riktigt igen mig själv, jag har redan bloggat tillräckligt för idag, ja för hela veckan egentligen.
Men jag känner tydligen för att blogga idag och det är väl kul?
Så jag tycker nog att jag förtjänar en kommentar eller två för besväret ;)

Igår skulle jag träffa Sofia och barnen kl 15 och innan dess var jag hos farmor och fika.
När jag ringde henne och fråga om hon var hemma så bestämde vi att vi skulle fika, på kaffe.
Jag käka middag innan jag stack hemifrån. När jag kommer fram har hon gjort stooora mackor med
ägg, räkröra, sallad, leverpastej, ost, inlagd gurka och yoghurt...gaaah!
De vill ju bara vara snälla men vi bestämde ju bara kaffe...så jag fick snällt trycka i mig en macka...
Är där fler där ute som har samma "problem"? En mormor eller farmor som alltid vill bjuda på för mycket?

Inne hos Sofia bjöds det på våfflor med glass, färska hallon, persikor och chokladsås, gott!
Och för att de större barnen inte skulle ramla ihopa av sömn begav vi oss ut på en promenad och
stanna vid ett leke, Axel låg däckad i vagnen. Tänk...det dröjer inte länge förrän han också härjar runder på
ett leke...min lilla buse!

Nej nu får det räcka!!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny w

Haha känns så typiskt en farmor/mormor. Innan du hinner blinka är axel stor o leker på leke med alla barnen :)

2011-09-24 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0