Shopping!

Man skulle kunna tro att vi ger Axel växtnäring! Efter att ha rensat ut hans byrå IGEN
så ekar den tomt vill jag lova. Så efter maten på Basilika traskade vi inom H&M
och de hade fått in massa fina plagg.
Det är så kul att handla till barnet så man själv hamnar på efterkälke, men det gör jag så gärna.



Axel och Julius var snälla så vi fick äta i lugn och tro, eller lugn och ro, man kastar i sig maten
helt automatiskt...det sitter liksom inpräntat att man skall äta fort fort fort.
Kanske därför man har ont i magen titt som tätt?

Axel sover igen och jag hör hur regnet smattrar på rutan. Lägenheten är städad.
Skall strax förbereda maten, för köttet ska vara inne i ugnen i 90 min.




Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Massa fina kläder!;)

2011-09-25 @ 08:00:48
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0