September 14,15,16

Idag: Puh, dagen börjar gå mot sitt slut och jag med för den delen.
Axel sover gott och jag har placerat rumpan i fötöljen.
Men bara för ett litet tag, snart ska kaffet på och Tachi kommer hit med nybakade kanelbullar,
så det mina vänner får bli min middag idag =)

Var och käkade lunch på Basilika innan med en kollega och våra pågar så klart.
De båda satt som två ljus brevid varandra i matstolarna, så vi kunde äta i lugn och ro.
Sen somnade Axel så fort jag satte honom i vagnen och han somnade på rygg, dvs ASTRÖTT!
För er som inte vet så har Axel alltid varit en magsovare och kommer inte till ro på rygg, men detta
bevisade att han sket i hur han låg bara han fick sova, söte!
Blev en promenad i blåste innan vi gick hem, och väl hemma fortsatte vi sova.
Rättare sagt en timme låg vi i sängen och sov, gott!

Igår: Dagen gick i ett, mamma kom en sväng på förmiddagen, sen kom Emma och var här i stort sett hela dagen och sen kom brorssan, så dagen sa bara svisch! Och vi var faktiskt bara inne hela dagen.

Imorgon: Fredag =) Mamma kommer in och umgås och sen ska Axel till sin farmor en sväng så jag kan vara lite själv, vilket är alldeles för sällan.

Igår fotade jag dessutom Axel när han satt själv, som jag har skrivit tidigare, det händer mycket nu!








Kommentarer
Postat av: Legenden

Sötaste lillkillen är inte så liten längre.

Duktiga Axel!

2011-09-15 @ 20:05:15
Postat av: Legenden

Å tack för att jag får spendera tid med er, som du själv säger igår gick dagen väldigt fort och idag har tiden mest bara stått still:(

2011-09-15 @ 20:05:59
Postat av: Jenny

Söt unge =) ja det tror jag att man kan.. Synd om dem som har det annars.. jag har inte hoppas jag? tycker det är sååå störigt. Så svårt att se orden... =(

2011-09-15 @ 21:14:39
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0