Pisspotta!

Klockan 9 stod jag utanför Larssons, men denna gången fanns där inget som föll mig i smaken.
Men skam den som ger sig!
Är ensam hemma för stunden, mina killar rullande iväg med vagnen till farbror Tachi.
Jag ska snart träffa mina vänner nere på Inferno över en ljuvlig brunch!
Vädret idag är helt fabolous!! W-O-W vad varmt =)

Igår morse när vi skulle ut på promenad upptäckte jag att Axels fina Geggamoja filt var borta.
Jag vet om att jag hade den kvällen innan när vi rulla hem. Jag har alltså tappat den, för jag kunde
inte hitta den någonstans. Men vi chansade och gick genom kyrkogården för att se om någon snäll
själ kanske hittat den och hängt upp den, när vi hade gått genom hela kyrkogården så trodde vi den var borta, men då ser jag att det hänger något på en bänk lite längre bort, och där hängde den filten!
Så nu ligger den i tvättkorgen och skall få sig en omgång imorgon.

Nej nu har jag inte tid att sitta här, jag ska snygga till mig för en gång skull och sen cykla neråt mitt mål!





Kommentarer
Postat av: Legenden

Tur att ni hitta filten igen!

Å du, du e alltid snygg.

2011-09-04 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0