Depp dag...

Jag vet att det kanske är sjukt tråkigt att läsa om tråkiga gnälliga inlägg.
Men jag tycker inte jag gnäller ofta så därför tillåter jag mig att göra det idag.
Idag var ingen bra bra, inte min dag alls.
Jag var SNORTRÖTT när sonen börjar "snacka" 06:22, jag tänke för mig själv "skjut mig"
Men en sak är bra att han ligger snällt 1 timme och bara pratar, kollar tv och tuggar på någon leksak.

Sen kom tårana, jag är så trött om dagarna, mina ögonvitor är små röda alltid tycker jag och det känns som att jag hade kunnat sova ett dygn...men det är ju bara önsketankar!

Jag och min lille kille gick ut och gick efter lunchen, det var tänk att bara gå ner en snabbis genom stan för att jag skulle grabba mig något att slänga i mig samtidigt som vi gick och sen inom Kappahl för att se om där fanns några tjockare strumpor till Axel, men inget resultat. Hittade en sak till mig istället =)
Sen blev promenaden 1mil, döskönt var det.
Axel sov så då är det lika bra att pinna på!

Sen kom Putte, har inte sett henne på ett ½år, skäms på oss.

Axel sover, vi badade innan han somnade, han spydde som tusan så det var likabra att bada rent.

Morgonrocken är på mig och mina ögon är haövdimmiga, jag ska käka lite sen ska jag faktiskt lägga mig.
Kalla det tidigt, kalla mig trött!

Ps! Förlåt för det gnälliga inlägget, men jag är inte mer än människa.



 






Kommentarer
Postat av: Legenden

Man får gnälla. Alla dagar kan inte vara bra.

Och det är inte konstigt om du är trött, det får man oxå lov att vara fast att många vill att man ska vara pigg och glad jämt.

Super fin poncho, får hoppas på lite kyligare väder så du kan använda den snart:)

Hoppas du får sova gott i natt och att du får en bra dag i morgon. Puss

2011-09-08 @ 19:55:18
Postat av: Veronica & Julius

Du gnäller inte, du är mänsklig! Barn är inte bara guld utan ibland är de jobbigt!

2011-09-08 @ 19:57:30
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gnäll på, vi lyssnar! Men du.. kan inte H avlösa dej så du bara får sova skiten ur dej en dag på helgen? Man kan väl pumpa ut mjölk? Axel överlever nog en dag utan sin mamma. Kanske lättare sagt än gjort, vad vet jag =)

2011-09-08 @ 20:07:00
Postat av: Sandra

Det är sånna dagar som det är perfekt att ha en blogg att kräka av sig i. Vad dina läsare tycker kan faktiskt kvitta. Alla dagar kan inte vara bra och ingen kan förvänta sig det av dig. Gnäll på, få det ur dig!!

2011-09-08 @ 20:46:11
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Anna

Du vet om att du har en perfekt barnvakt bara några nr ifrån dig va? :) Så du kan vila o göra precis vad du vill. Och gnäll på, det är det bloggen är till för...att få skriva ner precus VAD MAN VILL :) Och du, assnygg poncho!

KRAM

2011-09-08 @ 20:54:32
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Carro

Förstår dig till 100% ! Jag kände likadant med Vilgot när han var plutt. Vi löste nätterna genom att hjälpas åt fast T skulle jobba. Han tog honom på tidigt natten med napp/mat & jag tog tidigt på morgonen. Men tröttheten kommer man nog aldrig riktigt ifrån. Det går upp & ner, man får komma på sina knep ;) Passa på att sova när Axel sover kommer ju inte ens på tanken, då vill man ju passa på att göra annat!! ;) Hehe Eller hur?

2011-09-09 @ 00:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0