Depp dag och en bra dag!

Igår var vi nere och slicka marken, idag var vi bland molnen.

La mig 20:30 igår och somnade strax efter 21:00.
Steg upp 07:30, solen sken och jag kände att denna dag blir bra.
Två promenader med Emma och Axel har avverkats.
Babysimmet är betalt och en mysig eftermiddag har farmor hade vi.
Farmos Asta bjöd på fläskfilégryta, en riktig fredagsmiddag!


Jag och mini badade sen somnade han som en stock klockan 19.
Jag och mannen skulle egentligen göra lite god fredagsmiddag och käka
tigerräkor, men eftersom vi fick goda nybakade bröd av Emma
så vägde de tyngre.
Räkorna kan vi äta imorgon, men brödet är bara nybakat idag.
Åhhh himmelskt goda, måste ha receptet!

Nu sitter jag och mannen och myser i.
Chipsen är i soffan och ljusen är tända.
Men då skall man ju inte sitta med datorn?
Nä tänke väl det!
Hej då!




ps! Tack för alla söta kommentarer i förra deppinlägget.
Vill bara tillägga att jag och H hjälps åt varje natt och jag ammar inte längre.
Men ändå är man komatrött!



Kommentarer
Postat av: Legenden

Va bra att ni gilla bröden, hoppas ni blev mätta i magen:)

Självklart ska du få receptet men du får inte dela med dig utav de till någon!!!!

2011-09-09 @ 21:09:20
Postat av: Veronica & Julius

Skorna är köpta på HM:)

2011-09-09 @ 22:04:52
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0