110921

Vart tog denna dagen vägen? Jag och min lille Älskling har faktiskt mest myst idag.
Vi har legat i sängen och sovit 2st 1½ timmes pass, gott!
Vi tog en promenad också och gick inom mitt jobb, min bror jobbar där just nu.
Fick även veta att jag får följa med på årets julgalej fast jag är mammaledig.
Galej och galej, ganska lugn och skönt om jag får säga mitt, vi skall nämligen till YSTAD SALTSJÖBAD!
Gud vad skönt, bara tanken på att få sova på hotell (en hel natt), äta god hotellfrukost, få lyxig behandling gör att jag längtar efter december ännu mer!

Vi har även ätit middag hos mamma idag, ärtsoppa och pannkakor, Axel satt och knapra majskrokar i sin stol och
var så nöjd så.

Nu på kvällen har jag ätit knäckemackor med ost, skivat äpple och massa svartpeppar, vet ni hur gott det är?
Vet ni inte det så testa, supergott! Samtidigt har jag kollat på Bonde söker och redigerat bilder på Emma och hennes mage. Var nämligen över hos henne igår och fotade. Det blev jättefina bilder och kul att ha!


Nu skall jag stänga datorn och tillbringa lite tid tillsammans med sambon!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Jag är så glad över att du hann fota magen, tusen tack:)

Låter som du haft en urmysig dag!

2011-09-21 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0