110906

Idag gick vi en mil, det kändes inte som det. Kanske för att man är två som går och inte en.
Skönt var det iallafall och VARM blir man.
Jag HATAR att vara varm och känna mig småäcklig så jag
måste alltid hoppa in i duschen när jag kommer hem...så
Axel får snällt sitta i sin lära-gå-stol i dörröppningen till badrummet när jag duschar.
Men idag var H hemma som kunde roa honom.

IKEA i Malmö har besökts, det där med kök alltså, inte alls lätt, men nu vet vi betydligt mera.
Var även i nya boendet och mätta lite. Axel sover sen 20 min tillbaks och H är iväg och handlar.
Så jag sitter här i morgonrocken och skall snart ta fram papper och penna och börja skissa kök.

Axel har kommit med i babysimmet så den 20 September åker badbrallorna på honom =)

Imorgon skall jag vara med Emma och sen Jenny
Torsdag skall jag träffa underbara Putte,
som jag inte träffat sen jag vet inte när..(inte i år iallafall)
Fredag blir det Jabadabado och sen ut till farmor på Mat.
Lördag ut till mamma en sväng
Söndag skall jag träffa Jenny och Frida

Måste ju skriva lite om Axel, även om ni tycker jag tjatar om honom.
Men nu sover han jättebra! Håller 10h mellan målen på natten. Superskönt!
Meeen som alla småbarnsförälder så vet vi att det kan vända närsomhelt.

När jag ändå är i farten så kan jag lika bra smälla in en bild på godingen också!








Kommentarer
Postat av: Legenden

Du kan få smaka mina bakverk när du vill:)

Gud vad ni är duktiga, sen ska jag/vi oxå ut o traska fläsket ska brännas så jag kommer i mina kläder igen.

I morgon ses vi:)

2011-09-06 @ 19:51:28
Postat av: Jenny W

Emma är duktig o kommentera överallt :-) Önskar jag med kunde palla det för då skulle folk palla kommentera ens egen.. Ska försöka o bättra mig! Tröttnar inte alls på att läsa om Axel, det är ju super kul att se hur han växer.

2011-09-06 @ 20:45:15
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Malle stekis, vad roligt med hus!! När skall du och putte ses? Dag eller kväll? Kommer gärna på en dejt jag med!! Jag är ledig hela dagen, men skall iväg på kvällen... Pusss

2011-09-07 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0