Vet ni...?

Dagen som inte hade några planer blev en alldeles underbar dag.
Jag lämnade Mini hos sin farmor.
Åkte inom Konsum och handlade mig en skvallertidning och bulle med bulle.
Jag var sjukt sugen på en sån så jag kunde inte motstå =)
Slog mig ner i soffan och njöt.
Och inte nog med det, jag tappa upp ett bad och bara laddade =)
Det kallar jag lyx på hög nivå!!

Axel uppdatering:
Han ålar som bara den. Han kanske inte kommer krypa utan blir en ålare, vad vet jag.
Ålar dem först och sen kryper?, jag vet inte.
Han har även börjat att "klättra". Idag åla han ut till hallen, tog tag i skostället och ställde sig upp på knä
och sen försökte han komma upp i stående ställning...hjälp!! Det går för fort!
Vart tog min bebis vägen? Tiden går för fort, han utvecklas för fort!

ps! Jag städa toan och dammsugade också när jag var ensam hemma, nu när han ålar och är på golven hela tiden, då gäller det att dammsuga ofta ofta ofta!
Så lite nytta gjorde jag också!





Kommentarer
Postat av: Emma och Ebba

Låter som en helmysig dag! Vardagslyx e aldrig fel.

2011-10-06 @ 19:16:58
Postat av: Sandra

Förstår absolut att det är en annan sak med sitt egna barn. Samtidigt som jag längtar efter det så skrämmer den känslan mig grymt mycket ibland. Brukar säga det att om jag älskar min systers barn så det gör ont, hur mycket kommer jag älska mina egna då?

2011-10-06 @ 20:48:32
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ohh han blir kanske en liten fisk istället för en krypare? =)

2011-10-06 @ 20:58:14
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oh det förstår jag. Måste göra ont i varje liten kroppsdel. Oh tack, han är en fin liten gosse. Precis som en fina goding :)

2011-10-06 @ 21:57:22
URL: http://sandyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0