Ullared...

I måndags var jag och mamma på Ullared, en heldag med bara mamma är mysigt.
Fast man är 27 så är ändå mamma bäst, och kommer nog vara så livet ut!

Det var nog min billigaste tripp dit tror jag, 2000:- men man handlar ju inte för handlandets skull direkt.
Inte jag iallafall. Bästa fyndet var nog tummvantar i skinn för 79:- och ett stort Zinkhus för 99:-

Var hemma vid 18:30, så jag hann precis snusa på Axel innan han skulle dricka välling och sen hoppa ner i bingen.

Idag är jag utvilad, det var jag inte igår. Imorse vaknade Axel 6:30, lyfte över honom i våran säng och
sen låg han och mös och tugga på en leksak. Sen tuta vi i honom vällingen vid 7, sen somnade han om mellan
oss och vaknade strax efter nio, SÅ SKÖNT!! Håkan fick dock lite eld i röven, han sticker hemifrån 9:30

Nu sover Axel igen, jag sitter med myskläder i soffan och regnet bara öser ner. Har inget planerat idag och inte kan man gå ut heller...trist dag!!
  Men nu ska jag ta tag i mig själv, på med lite mascara, fixa håret och sen röja upp lite här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0