Trött, ledsen men glad som fan iallafall...

Vaknade vid 2 inatt och såg att jag fått meddelande, och det var det bästa meddelandet man kunde
läsa, och titta på! För det var världens mysigaste bild på en alldeles nykläckt liten tjej!
Emmas lilla Ebba har äntligen kommit, så himla underbart!
Jag har tiggt till mej 3 bilder på lilltösen, såå fin!
 

Jag är så glad för deras skull att allt gått bra, och nu är de en liten familj!
Så efter jag läst smset så kumde jag inte somna om. Jag var vaken i 2h. Jag låg bara och tänkte på Ebbsingen.
Hur lång är hon? Hur mycket väger hon? Gick det bra? Hur mår Emma? Är det kvar på bb eller kommit upp på familjehotellet? Och så mindes man sin egen förlossningen och tiden på hotellet som om det var igår...

Sen har dagen blivit som den blivit, mycket hormoner i kroppen (läs mens) och övertrött, och det har
resulterat i flertal tårar...



Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Det där med barn är speciellt. Och våra hormoner finns det ingen balans på :S

2011-10-06 @ 08:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0