Torsdag 27/10

Dagen har gått snabbt och det är väl alltid trevligt?
Jag låg i sängen till klockan 9, tack älskling!
Käkade frukost och sen gick jag och Axel neråt staden på lite inpulsshopping.

Hem och käka lunch båda två sen sov Axel sitt "långpass" (1,5h) jag satt med en kopp
kaffe i soffan och njöt av att kunna sitta i lugn och ro i mer än 1min =)

Sen gick ut på ytterligare än promenad, men denna gången fick sällskap av Emma och Ebba.
Alltid trevligare att gå med någon annan och prata strunt! Sen kom morfar och hälsade på!
Nu flyttar de till helgen, jag hoppas att vi ses lika mycket ändå, nu när vi båda är mamma"lediga" och allt!
Och om en månad flyttar vi också, FAN vad man kan längta ihjäl sig!!!

Så himla mysigt att få ett eget, som bara är vårt och utan störiga grannar som man vill slå ihjäl!

Ps! om någon vill wordfeuda med mig så heter jag Maala84, adda mig =)




Kommentarer
Postat av: Emma & Ebba

Självklart ska vi ses lika mycket även om vi nu flyttar! du får komma med axel nästa vecka o busa lite :)

2011-10-27 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0