Torsdag 20 Oktober...

Idag är det betydligt finare väder än igår. Igår var jag och Axel inte ens utanför dörren...kasst, men ganska så mysigt. Jag hade en jäkla huvudvärk och har haft det sen i söndags. Sambo är jätteförkyld så det fattas väl bara att jag och Axel också får det.

Som sagt, igår hade vi en hemmadag. Eller golvdag, det är där man är nu för tiden. Eftersom Axel skall upptäcka allt så gäller det att hänga med! Han kryper numera, dvs ålningen är ett minne blott! Och som jag har skrivit förr så skall han resa sig upp mot allt, nu har han t.o.m börjat klättra i sängen!





Igår kom även Emma och Ebba förbi, alltid trevligt och uppskattat!



Idag blir det lite handling när Axel vaknar och har käkat, sen blir det en långpromenad
för att ta igen gårdagen!




Kommentarer
Postat av: Legenden

Våra fina ungar:)

Tack själv, promenad snart?

2011-10-20 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0