nä tyvärr inte...

Jag känner inte alls för att blogga lika mycket längre, inte här inne iallafall ;)
Dagarna är banne mej intensivare nu kan jag lova.
Axel kryper och skall resa sig upp MOT ALLT!



Är vi i storarummet så skall han ställa sig upp mot tvbänken, soffbordet, läragå-stolen eller sitt babygym, och de två sistnämna sakerna är inte sådär jättestabila, då den ena rullar iväg och den andra är av mjukt material.
Är vi i hallen så skall han resa sig mot skostället eller den lilla bänken.
Köket så skall vi rafsa på kylens galler längst ner eller suga på mattan eller dra i gardinerna, pust!!
Man kan ju inte ens gå på toaletten utan att oroa sig över om sonen skall slå ihjäl sig.

Han är tidig med sin utveckling, men nu går det väl lite för fort!! Han är ju fortfarande inte ens 7 månader...!

Nu ligger den lilla krigaren i sin säng och sover, jag har passat på att äta lite sparrissoppa och hembakat bröd.
Innan idag var vi på en härlig långpromenad med Emma och Ebba, äntligen kan vi gå med våra vagnar ihop.
Vi ska ta många promenader tillsammans, för visst är det roligare att rulla ihopa?

Idag saknar jag dessutom min sambo jättemycket. Jag vill bara att han ska komma hem så vi kan sitta och mysa tillsammans i soffan och kolla film.

ps! Jag vet nog att ni är betydligt fler som läser än vad jag delat ut lösenord, men jag bryr mig inte.
Vill ni läsa så får ni. Jag vill bara inte att vem som helst kan se och spara bilderna jag lägger ut på min son.
Världen är bra sjuk som den är så det är av den anledningen jag har lösenord.

Har förresten ny blogg som jag skriver betydligt mera i, denna känns så trist...

Hasta la vista!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det möjligtvis en blogg man får läsa? :)

2011-10-13 @ 19:02:13
Postat av: Angelica

Förstår att det inte finns den tiden att blogga längre med en liten som busar runder! Men sluta inte skriv, det är så roligt att följa dig och din lille fine Axel :-)

Kram på er!

2011-10-15 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0