Lördagsmorgon

Inatt har Axel sovit bättre. Igår natt var inte kul. Han vaknade vid 03 och var tok ledsen. Tårarna sprutade o det gick inte att trösta honom, känslig som man är började jag nästa gråta själv...

Fick gå upp o göra lite välling i hopp om att han skulle lugna ner sig, och det gjorde han. Han fick dessutom sova mellan oss. Men han vaknade med jämna mellanrum hela natten. Skulle bl.a. klättra på sänggaveln. Igår var jag trött!! Stackars H var på jobb aptrött o mega förkyld. Jag kunde sova i 90 minuter när Axel tog igen sig på fm.

Det händer mycket vid 7mån. Jag googlade (som vanligt) och där är typ 1000765 andra som också har problem med sömnen runt denna åldern. Så det är bara att se glad ut och gilla läget.
Men idag är jag inte trött iallafall.

Nu ska jag klä på mig o sminka mig sen börjar dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0