Höstiga fredag...

Idag var jag och sonen ute på en promenad, det var första gången som jag kände att hösten har kommit.
Massa fina höstlöv på marken, det blåste, luften kändes frisk och solen titta fram emellanåt.



Sen gick vi till Karlslundsparken, där är ju så mysigt.
Där ska vi vara mycket sen när Axel är liten större.
Mata djuren och leka en massa på leket.



Lilla Axel vad jag älskar dig, det finns inga ord eller meningar i världen som kan
beskriva den otroliga kärleken jag känner till dej.
Du är den absolut sötaste, bästaste, gladaste, snällaste lilla killen som finns!!

puss!

Dagens höjdpunkt var när Emma ringde mig och frågade om jag ville komma
upp och hälsa på..DAAAAAH..klart jag ville!!
Okej, Axel är den sötaste killen, men Ebba är tamejfan den sötaste lille tjejen som finns.
Så liten och så underbart fin.
Jag blev helt tårögd när jag höll henne, så kul att äntligen få träffa dej på utsidan Ebba!
Dej ska vi följa genom livets gång!


Kommentarer
Postat av: Grethel

Jag älskar höst

2011-10-10 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0