blogg.se

ja äntligen hänger blogg.se också med i svängarna och skaffat en blogg app.
Meeen jag vetitusan om jag tycker den är så bra, bilderna kan allt som oftast inte laddas upp...typ "tekninskt fel"  Om det nu tagit dem 1år att lancera en app, kunde de väl ha väntat någon månad till med att släppa den,
så hade den kanske varit felfri?
Men men knappast något viktigt att byr sig om. Men jag gillar det, de flesta bilderna finns i telefonen.
Men det trista är att jag känner att det kommer bli korta inlägg ala twitter.
Meeen, gud vad jag börjar mina meningar med men, men men ;)

Igår var det SOMMARVARMT! det kan väl ingen ha missat?! Jag hade kjol, kortarmad och sandaler och svettades ändå, vad har hänt med mig?
Jag kan ju säga så här: det händer mkt skumma saker med ens kropp efter en graviditet.

Mina älsklingar är ute på långpromenad. Jag var ute på en precis med Gross och Axel.
När man är ensam hemma blir man rastlös och tänker "vad ska jag nu göra?!" det är en skön känsla att vara själv men samtidigt mycket mycket konstig.
Jag ska lägga ifrån mig datorn och läsa några sidor i min bok.
Ska först blåsa bort allt damm på den!

Imorgon ska jag tillbringa hela dagen men min älskade fina mamma. Vi ska till ULLARED! Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0