Tråk Sara

Jag är en av dem som är fast i skiten Big Brother. Och visst retar man sig på vissa personer!
Jag vill att Simon skall vinna allt, en trevligare och snällare kille får man leta efter.


Texten nedan har jag tagit från Big Brothers hemsida, och Sara har ju självklart svarat på frågorna själv
Orden som är understrukna vill jag bara betona.
Ehhh Sara e såå långt ifrån halvgalen man kan komma, och hamna i hetluften?! Snälla!
Dessutom är hon helt mongolid och kan fan inte ens snacka normalt.
Tråkigare människa får man leta efter!


Vad lockar med Big Brother?
– Min ålder, jag är snart för gammal och en sån här chans vill man inte missa. Jag vill göra det bästa och mesta av mitt liv, jag hatar vardagsrutiner, det måste hända något.

 

Vad gör dig till en utmärkt deltagare i Big Brother?
– Jag är lite halvgalen och har en tendens att hamna i hetluften. Jag gillar folk och tar dagen som den kommer.

 

Vad stör du dig på hos andra människor?
Tråkiga människor och de som nöjer sig med lagom och mittemellan.






Kommentarer
Postat av: Veronica

Galen? hetluften? wooooot? Har man för fasen inte märkt :P

2011-05-13 @ 20:51:37
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0