Tidsbrist...

Jag vill vara med min sambo
Jag vill vara med mina vänner
Jag vill sitta ner i lugn och ro och äta god mat
Jag vill sitta på ett fik i solen och bara vara
Jag vill vakna upp på morgonen och känna mig utvilad
Jag vill sitta ensam i soffan och kolla på film
Jag vill cykla ner till stan
jag vill till Väla och shoppa kläder
Jag vill sätta in foto i mina album
Jag vill ta upp vinterkläderna och skorna på vinden
Jag vill gå till käkkirurgen
Jag vill sitta på mammas trädäck och sola
Jag vill till frisören
Jag vill storstäda lägenheten
Jag vill måla mina naglar
Jag vill läsa min bok
Jag vill lägga mig tidigt i sängen och läsa en tidning
Jag vill kunna veta vad sonen vill när han gnäller
Jag vill sitta med en drink med goda vänner
Jag vill klä upp mig och känna mig fin
Jag vill bara vara mig själv


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hänger med till väla för lite shopping :) sen kan vi avsluta kvällen på balkongen med ett glas rosé.

2011-05-09 @ 21:30:34
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0