tiden går fort fort fort...

62 månader, så länge har jag och H kilat stadigt!
Han är verkligen mannen i mitt liv!
När man har småbarn sätts verkligen kärlekslivet på prov.
Men inte en chans att vi inte skulle klara det.
Vi har det så kul i alla lägen.
Fast att man är trött och irriterad ibland så kan han alltid
få en till skratt, som igår kväll tillexempel.
Vi hade lagt oss lite över elva och han skulle låna min Iphone
för han skulle ladda ner en kul app sa han.
Irriterad var jag och gav honom luren och sa "det finns inga roliga appar!!"
men tji fick jag! Han ladda hem en jävla walkie talkie app, som jag garva när vi låg
där och snacka i dem...
Do you copy! HAHA


gammal bild från våran inflyttningsfest!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Ni är så fina ihop och jag är glad över att du funnit mannen i ditt liv som får dig att må bra i alla lägen.

2011-05-26 @ 11:15:33
Postat av: l-o

Hey Tell är lätt sen roligaste appen som finns :-) Antar att det är den du menar!?

2011-05-26 @ 13:34:42
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Anna

skulle precis skriva det sara skrev, skicka en inbjudan till dig innan. Skulle "prata" med dig på min rast :P. förstår du? kom ;)

2011-05-26 @ 19:30:19
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0