Störningsmoment 1 & 2

Störningsmoment 1
Jag kan reta mig på när man får besök och personen i fråga tar med sin hund utan att fråga.
Det är kanske inte alltid självklart för alla att en hund hänger med och som är överallt och fäller som bara den.
Och till råga på allt så sket den inne sist...nä INTE OKEJ!
Men nästa gång ska jag säga till att hunden tyvärr får stanna hemma.

Störningsmoment 2
Att man döper sina barn men genast börjar kalla dem vid smeknamnet hela tiden.
Då menar jag inte smeknamn som "älskling" "plutte" mm utan exempel:
Madde, Sebbe, Jullsan...fattar ni ?!
Ge då barnet ett kortare namn om ni inte orkar säga hela namnet.






Kommentarer
Postat av: Legenden

Håller fullständigt med dig på störningsmoment 1 o även 2 men 1 kan jag störa mig riktigt mkt på. Man gör bara inte så!!!

2011-05-11 @ 00:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0