SOLIGA MÅNDAG!

Åh vilket härligt väder vi haft idag. Jag och min kollega gick till
jobbet för lite löneförhandling och det gick super!
Även om man är mammaledig så skall man ändå ha lönesamtal, för så är det!

Sen satt jag på balkongen och sög åt mig lite av solens strålar.
Min vän Anna kom upp och vi satt och avnjöt gourmet mat och sol.

Nu ligger lillen vid mitt bröst, sista målet för idag, sen är det
pyjamasen och sängen för honom
Vi ska kolla klart på Änglagård 3, vi kolla inte klart sist, ingen höjdarfilm direkt!







Kommentarer
Postat av: Legenden

Håller med dig, Änglagård 3 höll inte samma standard som ettan och tvåan tyvärr. Eller var förväntningarna för höga.

Skönt att du haft en bra dag.

2011-05-30 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0