Smutsiga fötter...

vi kan ju hoppas att värmen är här för att stanna.
Idag känns det som sommar iallafall, smutsiga fötter, rött skinn och shorts.
Första dagen shortsen fick komma på kroppen, man har ju
inte alltför bruna ben, men visar man dom aldrig så blir dom ju
tyvärr aldrig bruna heller.

Kollade igenom datorn och upptäckte ett foto på mina kjolar...
synd bara att jag inte kommer i alla än...



Vilka meningslösa kort man kan ta?! men gillar man att fota så gör man!
och duktig på att framkalla är jag också, mkt mysigare att sätta sig med ett
album i knäet än bläddra bilder på datorn, och så kul att ha när man är
80 år och vill ha hjälp att minnas tillbaka.


nu blir det middag och soffhäng!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Önskar att jag också var duktig på att framkalla foto, tyvärr har jag tusentals foto på datorn. Usch var ska jag börja? Jag ska bli bättre nu... :)

2011-05-31 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0