fix o trix...

Igår satt jag vid symaskinen och sydde in en kjol, en långklänning samt
sydde en kjol kortare, jag har dock 2 plagg kvar att fixa!

Idag har jag duschat alla blommor, dammat och ändrat om i alla fönsterkarmar.
(ska bli spännande och se om Håkan märker ngt...fast det tippar jag på att han inte gör)

Fick hem min förlossningsjournal också idag, kan vara kul att ha.
12 minuter tog det visst för Axel att komma ut när jag väl började kryst...
jag tror jag skrev en halvtimme i min förlossningsberättelse.
 Ni ser, allt var en jävla dimma så svårt att uppskatta tiden.

Nu kommer snart mannen hem, idag blir det panerad fisk med potatis och remoulade sås.
 Lillfisen ligger och sover (igen) har
precis varit framme och snusat på honom
i nacken, han luktar ju sååå gott!

                    

ps! det var droppen som fick bägaren att rinna över...


Kommentarer
Postat av: Anna

Händig du är Malle.

2011-05-25 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0