Arg, ledsen, chockad!

* I Kongo Kinshasa våldtas 1000 kvinnor och flickor VARJE DAG!!

* I Pakistan häller fortfarande män syra i kvinnors ansikte.

* Hundar och Katter flås levande i Asien för att vi människor ska bära päls

* Gorillor får sina händer avhuggna för att säljas som askkoppar på svarta marknader

Jag kan tyvärr fortsätta rada upp allt sjukt som händer men jag vill inte, för varje punkt jag
skriver är tårarna närmre och närmre.

Egentligen vill jag inte höra sånt här för jag kan inte förstå hur man kan göra sånt.
Tänk att det finns män där ute som utför sånt och inte mår dåligt över det?
(ja jag skirver män för det är till 99% män som utför det)
De människorna är inte friska, de borde på kuken strimlad i slamsor UTAN BEDÖVNING!!
Jag hade velat rada upp alla dessa människor på en rad och bara skjuta...en efter en

GRRR!!!

Kommentarer
Postat av: Legenden

De e en sjuk värld vi lever i och jag håller med dig det gör ont i en när man hör och läser om dessa saker!

2011-05-12 @ 12:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0