Pappa-Dotter-Dag!

Underbar dag!
Messade pappa vid 10:00 och frågade om vi inte skulle vara lite kulturella
och gå på museet och titta på gamla foto från våran stad.
Jag fick tillbaka att han hade planerat att sticka dit idag, lite läskigt!
Vi möttes utanför kl 11:00, meeen museet öppnade klockan 12:00

Vi tog en runda i stan så länge och pappa impulsshoppade ny kostym, sen blev det fika på Maddes.
En tomat, ägg och rödlöksmacka med kaffe.
Gick förbi Tycho strax efter 11 och där var knökfullt på deras uteservering, det var tydligen After Ski.
Hög musik och människorna skålade med öl och jägermeister...fy fan!
Där var folk i min ålder dessutom...mig hade ni ALDRIG fått se på After Ski, Aldrig!!

När vi väl traska till Museet igen så har den utställningen inte öppet på lördagar!
Otur! Men kvinnan i receptionen var så snäll så att hon öppnade rummet till oss iallafall
så vi kunde på ta del av bilderna.

Det är inte vardag som jag och pappa hittar på något själv, så denna dagen rankar jag högt!

Nu är jag åter hemma, H jobbar, men slutar om 2h, ikväll blir det god mat och tv.



Kram Malin


Kommentarer
Postat av: Legenden

Åh vad mysigt de låter!

Man ska ta vara på dom stunderna.

Ha en mysig kväll med mannen din sen ;)

2011-03-12 @ 16:14:12
Postat av: Hannis

Låter underbart mallan! Tänker massor på dig :) puss

2011-03-13 @ 11:00:17
Postat av: anna

Men va typiskt att där inte va öppet. Kul o se dig idag! :) Hoppas ni hade en mysig dag igår. Kram

2011-03-13 @ 12:23:45
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Veronica

4 dagar :)

2011-03-14 @ 16:12:09
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0