Mammaledig...

Idag går jag på min mammaledighet, som jag har längtat!
Men nu när dagen är här är det med blandade känslor måste jag säga.
Jag började dagen idag med att hoppa in i duschen och sen satte jag mig på sängkanten
och började stortjuta... =(
Det känns konstigt alltihopa bara...går inte att beskriva

Igår hade vi "avtackning" för mig hela jobb. Vi åt gott och drack gott (inte jag dock) på Torstens.
Vid halv 23:30 tackade jag för mig. Superdupertrött och träsmak i gumpen.
Usch det var faktiskt jobbigt att krama om alla, men ett år går fort och jag kommer dyka in på
jobb med lillplutten med jämna mellanrum.

Idag är jag superdupertrött. Kan ju bero på att man sover SÅ JÄVLA DÅLIGT nuförtiden!
Jag vill bara kunna slänga mig i sängen på magen, ligga och hålla om H och bara vara så sprallig igen.
En självklarhet för de flesta men inte för mig, tänk att man kan längta efter en sån naturlig sak?
Så alla ni icke gravida, gnäll inte över att ni är trötta, det låter bara skrattretande!
(och ja jag vet att det lär bli ännu mindre sömn om ett tag)

Jag skall snart köra och hjälpa en vän att komma hem.
Sen kommer bror hit. Vi ska äta och kolla på film och bara ta det lugnt.

Ikväll blir det god mat och gotte tillsammans med världens bästa H!



                                                Förra sommaren, ovetande gravid och smal!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gumman det är graviditets hormonerna som spökar men tänk såhär snart har du killen här och hela din kropp återgår till typ de normala( hur de nu känns) kram

2011-03-05 @ 14:40:49
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se
Postat av: Sofia

Så härligt för dig att ha all ledighet o mys framför dig. Jag börjar få lite smått panik börjar jobba om 7dagar. Var har dessa 3½år tagit vägen. Njut. Kram Sofia.

2011-03-06 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0