Hooked!

Ja, det är sjukt nog som en drog...det jävla Big Brother!
Jag såg fram emot att programmet äntligen skulle sändas igen, men när jag insåg
att jag inte hade kanalen så brydde jag mig inte så mkt.
Man var yngre sist det gick och hade säkert inte tyckt om det idag.
ELLER?
Vi började ladda hem skiten i lördags och det resulterade i att vi såg 7 avsnitt på raken!
Så nu är man fast, nu måste man ju vad dårarna har för sig.
Men jag skäms liite över att se på dem. Vilka människor det finns alltså!!?

De äldsta människorna i huset är det absolut omognaste och jobbigaste.
Jag hade skämts om det hade varit min mamma som varit inne i huset.
(syftar på Cilla men som tur är har hon blivit utröstad)
Men min mamma är inte så dum och korkad och blåst så hon ens hade funderat över att
vara med i ett sånt dårprogram. Vilken mamma vill vara med i ett sånt program?
eller vilken vuxen overhuvudtaget?

Tur vi människor är olika, annars hade det varit kaos!

Nu blir det ugnspannkaka, gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0