Himmel och Pannkaka!

Igår tog ni läsarrekordet! Ni kanske trodde jag låg inne och krysta för fullt eftersom det
har varit lite dött på bloggen några dagar ;)
Men jag har helt enkelt inte kännt för det.
Jag har haft fullt upp om dagarna och det känns underbart.

Idag har jag varit på Center Syd och bytat plagg som vi fick av underbaraste Hanna i söndags.
Det var superfint det hon hade köpt, så fint att jag redan hade köpt det själv, därav bytet.
Det blev två andra bodys istället. Tog med mig en bakad potatis hem och satt och käka i soffan
till Sex & The City, samtidigt som det regnade ute, underbart!!
Med underbart menar jag att man inte blir rastlös.

Saknar den där H som alltid förståss (tjat tjat...men jag är extra gosig nu förtiden känner jag) 
Snart blir det fruktsallad med turkisk yoghurt och honung.
Attans att man är sugen på att tugga hela tiden!





                                                         Bjuder på en purfärsk magbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0