En regnig men bra torsdag...

Vaknade vid 9, käka frukost och läste tidningen framför nyhetsmorgon, lyx!
Vid lunchtid mötte jag upp min kollega som för närvarande är mammaledig för lunch på Basilika.
Det var både trevligt och gott.
Kom hem några timmar senare. Det öste ner. Jag kura upp mig i soffan med en laddning
fruktsallad och kollade några avsnitt S&TC.
Fick ett litet ryck och bäddade klart bebis säng med sängskydd och lakan, så mysigt så!

I veckan har vi varit på Ullared också! Handlat det sista, en hejdundrans hög med våtservetter,
nappflaska, bäddset, sängskydd, örontermometer, badolja, amningsbh mm.
Det är exakt samma märken som Babyland och Babyproffsen men till ett betydligt lägre pris!
Det var en bra dag, och inget folk alls i princip så det var perfekt!
Vi såg dessutom både Ola-Conny och Morgan, såg ut som att Morgan gått ner i vikt också ;)
Köpte flera album så jag kan roa mig med att sätta in alla foto som jag slarvat med på sistone.
Snart skall jag börja på mitt hemmagjorda "gravidalbum" också! Känner att jag vill "pyssla" ;)

Imorgon är det fredag, jag har inga planer alls på dagen, jag skall nog ta mig i kragen och börja fylla frysen.
Vill ha massa kanelsnäckor och chokladrutor till de kommande besöken.
På kvällen kommer Fredde och Andreas hem till oss, då blir det pizzakväll!




Bjuder på en bild från när Gross lekte fotograf och jag modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0