En övertrött mamma...

Det kommer nog inte komma särskilt många inlägg här...på det närmaste halvåret!
Dagar och nätter flyter ihop och man är konstant, kronisk, sjukt övertrött.
Kroppen min har inte vant sig än.
Vi har världens snällaste kille. Han bara sover äter och bajsar. Skriker endast när han är hungrig.
Hoppas hans änglahumör håller i sig. Allt är precis som det ska, som alla andra nyblivna föräldrar har det.
Man ska bara komma in i mamma pappa rollen.

Nu skall vi snart ut med vagnen iallafall så man får en nypa frisk luft.
Orkar inte gå några långa promenader direkt, bäckenet ömmar.

ps! när man äntligen kan sova på sin mage så kan man inte det iallafall eftersom man har två sprängfyllda
mjölkbomber framtill, Helvete!! Men jag strunta i det och la mig på magen iallafall..(i typ 30 sek. sen gjorde det för ont) bara för att få känna på hur det känns.




Axel i sin Zebra "Jamas"


Kommentarer
Postat av: Anna

oj, här har vi en liten kille som är lik sin far.

2011-03-27 @ 20:49:49
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Legenden

SÖTNOS!!

2011-03-28 @ 07:39:00
Postat av: Veronica

Jag som gnäller nu, vattenfyllda ben ( kan inte röra mig) sover skit dåligt, vaknar hundra gånger på natt och värre skall det bli? Yjoho=)

2011-03-28 @ 09:32:49
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0