Tröttfis...

idag har jag en trött liten fis här hemma.
Han bara sover och sover och sover.
Jag och mamma var ute och gick 2 timmar idag och han bara sov!

Idag är jag sugen på ett glas rosé så flaskan ligger på kylning.
Tachi kommer nog förbi en sväng. Han ville kolla in den lille.


Axel 1 dag


Axel 11 veckor, viss skillnad.
Lillkillen växer rätt bra.
Den 15:e ska han få sina första vaccinationssprutor...
gissa vem skom kommer bli mest ledsen? Jo jag!

Nu kommer mannen hem!
Trevlig röd dag gott folk!



Kommentarer
Postat av: Legenden

Jäklar vad han har växt. Stanna tiden ett tag:)

2011-06-02 @ 22:10:29
Postat av: Veronica & Julius

Så söt han är:)



Jag har pumpat ut för imorgon skall vi ha vår första barnfria kväll och natt. Känns konstigt att lämna bort honom . Satt och fundera, hur ofta ammar du Axel nu? Julius ammas ca 9 gr per dygn. Känns ALOT!;)

2011-06-02 @ 23:32:34
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se
Postat av: Veronica & Julius

Det är betydligt roligare nu när de blir äldre;)

Hur är Axels nacke?

Har ni hört han skratta än?

2011-06-07 @ 16:04:08
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0