Söndag 12/6

Sov hyffsat länge idag, Håkan stack och handla bullar sen.
Jag cyklade bort till Larssons Lager, det var 7 månader sen jag cyklade så
det kändes lite vajigt ;)
Jag fyndade en fin plåtburk till min samling. Jag fick den för 35:-, bara för att det var jag sa han ;)
Hade vi bara haft större boende så hade jag handlat ett jättefint bord, meeen, det får vänta!

Har precis sytt upp ytterligare två kjolar, Axel sitter i babysittern och Håkan och Tachi sitter
på balkongen och dricker kaffe.


Senare idag styr vi bilen mot Häljarp, vi ska hjälpa till att äta upp maten från studenten.

Innehålls löst inlägg med en massa gegga...men alla inlägg kan inte vara intressanta ;)

Imorgon spatserar jag och Axel till Jabadabado och ska hjälpa till med miljöbilder till katalogen.

Önskar er alla en fortsatt underbar söndag!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Åh loppis, de va inte igår de. Hade oxå velat de en dag:)

2011-06-12 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0