Regniga måndag...

Jag tycker det är ypperligt trevligt med regnväder idag! Så man bara kan sitta inne och löka.
Idag har jag gjort alla inbjudningskorten till Axels dop. Åh I love att pyssla, skulle kunna sitta hur länge som helst!!



Helgen har varit bra, som alltid, bla bla bla! Tråkigt att bara läsa om guld och gröna skogar kanske?
Från det ena till det andra, igår när jag körde ut till Häljarp blev jag skitarg!
Framför mig kör en gubbjävel i sin fula Volvo V80 och fiser i 25-30 km/h HALLÅ!!!
Det var bara han och jag på vägen, jag ligger och nosar honom i röven och tutar, hytter med näven, tutar igen och kokar av ilsa. JÄVLA IDIOT!! Man ska inte köra för fort, men man ska banne mig inte köra för sakta heller!
Inte blir det bättre av att man har en ledsen Axel bak i bilen! Nä fan för söliga bilar!

När jag ändå är inne på idioter så kan jag säga att jag skulle med glädje kunna avrätta våra grannar!
De är några jävla idioter de med! Det ska bli så skönt den dagen vi ska flytta!!!

Bittert inlägg, det är inte alls meningen, jag är för övrigt på bra humör ska ni veta.
Jag känner att det börjar vattnas i munnen på mig, för jag vet att innanför
kylens vita dörr ligger ett Marabou choklad!




Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Fina inbjudningskort! När blir dopet?

En fråga! Märker du stor skillnad på din son när han var två månader och nu över tre?

2011-06-20 @ 14:11:19
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Anna

jag ska anställa dig när jag ska göra dop kort till mina barn! :) så fina!

2011-06-20 @ 22:47:30
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/
Postat av: Legenden

Fina dopkort:)

Du är duktig du vännen!

2011-06-21 @ 19:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0