Oredigerade bilder...

Jag fick en systemkamera av sambo förra året.
Jag ska verkligen lusläsa manualboken så att jag kan använda mig av alla
de olika finesser och inställningar där finns på den.
Men dessa vackra bilder fick jag till när jag var i mammas trädgård och
lekte paparazzi, som rubriken lyder har jag inte fifflat med bilderna i Photoshop =)








Guuud vad det är kvavt ute, jag tycker så
synd om Axel, helt klibbig är han.
Han sov i bara blöjan inatt, dundervarmt!
26 grader ute vid halv nio igårkväll  är vi inte bortskämda med
här i Sverige direkt.
De senaste 5 dagarna har det kännts som man varit utomlands.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det har jag verkligen haft. Kan tänka mig att stackars Axel är jättevarm, det kan verkligen inte vara lätt :-(

2011-06-07 @ 19:59:15
URL: http://sandyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0