Midsommarhelgen...

Ja då var den storhelgen över!
Vi hade det jättemysigt med Chrille, Frida, Vilmer och Valter.
Klockan 12 käka vi midsommarlunch, sen körde vi mot Örenäs slott och "dansa runt stången"
Inte visste jag att där var så mycket folk, kan bli en traditon att köra dit!


Nästa år håller jag Axel i handen och dansar runt vi med!



Axel låg i vagnen och mös medans vi satt på filtarna och fika på kaffe och jordgubbar.
Senare på kvällen blev det gott grillat!
Axel var sliten efter gårdagen och sov till halv nio, sen har han mest sovit hela dagen.

Idag har det varit en heldag i Häljarp, det bjöds på lunch, fika och långpromenad.
Ikväll tog jag och Axel ett mysigt bad tillsammans!



Nu blir det kvalitetstid i soffan till våran nya serie som
vi börjat "nöta" imorgon blir det full rulle igen och
JAG ÄLSKAR ATT HA HÅKAN HEMMA!!





Kommentarer
Postat av: Legenden

De låter som att ni haft en toppen helg.

Tack för tipset på film men har redan sett den. O jag håller med dig, den filmen var bra.

Vilken serie e de du börjat följa nu?:)

2011-06-25 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0