AW, Shopping och jordgubbar

Hej och hå vad veckorna går fort!
Mitt lilla liv blir 3 månader idag och dessutom har han namnsdag.
Världens goaste unge är han!

Jag och Axel var i stan vid lite över 10 idag, sen vaknade han när vi skulle gå hem.
Han låg bara i vagnen och jollra och skratta hela vägen hem.
När han är vaken fäller jag ner sufletten så han kan se lite.
Trädkronor är väldigt intressant ;)

Har städat hemma också, skurat golv och dammat så nu är här fint igen.
Mamma kommer snart, då ska vi fika på kaffe och jordgubbar.
har jag sagt hur gott kaffe moccamaster gör?! hihi
Dessutom har jag slutat att ha mjölk i kaffet, det är bara klabbigt!

Klockan 17 skall jag möta gänget på Jabadabado, det blir drink vid citadellet sen  middag,
skall bli trevligt. Kul att vara Malin lite och inte bara mamma hela tiden.


En nybadad Axel!
Ska kolla upp babysim nu tänkte jag, han verkligen ÄLSKAR att bada!

Igårkväll vid halv åtta mötte jag upp Gross.
Vi gick en långpromenad och det var helt underbart väder.
Det var första gången jag var ute och gick utan barnvagn.
Kändes konstigt att inte ha armarna utsträckta från kroppen ;)
Nästa gång bjuder jag på dricka Gross, hehe
man blir torr i strupen när man flabbar hela tiden.

Nu ska jag noppa gubbarna och sätta på litta kaffe!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej du!!!

Sicken fin badunge :)!

Nope inte snarket som gjort att jag spenderat all nattetid på soffan utan för att jag inte kan slappna av med Mio i samma rum. Tror att jag skall väcka honom med minsta rörelse jag gör, pluss att jag vaknar av varje litet ljud han gör. Men nu så, nu kanske det blir andra bullar. Min rygg e paj!

Haha, klabbigt att ha mjölk i kaffet, du e rolig du. Men visst tar det några sekunder extra :).

Kram/ Jennifer

2011-06-20 @ 09:38:17
URL: http://www.roomharmony.se/etthornaveden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0