2011-06-11

Igår var det studentfirande för Lillebror. Lyckad dag/kväll. Stor eloge till Mamma och Thomas som slitit så inför denna dagen. Vi fick med oss en rejäl laddning med god mat med oss hem som vi precis ätit...ja jag vet att
vi alltid äter så sent.

Då var lördagskvällen här, härligt!
Idag har det varit alldeles perfekt värme, inte för varmt och inte för kallt.
Vi och Tachi tog en långrunda och hamna hos Emma och Lane på trädgårdshäng, sen grilla vi korv på Tachis terass.

Axel ÄR SÅ JÄVLA GO just nu. Idag har han varit extra gudomlig, bara hängt med och varit superglad, det var han faktiskt igår med när han var på sin första studentfest =)
Nu är han ju stora killen, tre månader nästa vecka!
På tal om nästa vecka så har jag planer varje dag och det är härligt tycker jag!

Jag bara LÄNGTAR ihjäl mig till Håkan har semester, fast det är snart!

Veronica: Jag sa innan att jag bara skulle amma i 2½ månad, men nu har det gått 3 månader och det går så himla bra. Äter 5ggr/dygnet så jag kör på en månad till iallafall. Svårt att sluta när man vet att det är det bästa för han, sen är det ganska mysigt också när han ligger och suttar och bara tittar en i ögonen...




Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Jag fick för mig att du sa det:) 5 gr är ju inte ofta heller. Här är det oftare och en jävla massa magknip= ingen glad pojke.

2011-06-12 @ 09:31:49
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0