11 veckor sedan...

Igårkväll kollade jag och H film, det var första filmen vi tittade på sen vi fick Axel-
Vi har enbart kollat Big Brother varje kväll.
Det kändes som att det var lite lyx att kolla film.
Och ännu lyxigare blev kvällen eftersom filmen var jättebra!
Verkligen sevärd!





Vackra Reese Whiterspoon spelar en av huvudrollerna,
Robert Pattinson den andre

Handling:På en cirkus någonstans i 30-talets USA hittar Jacob ett nytt liv efter att hans föräldrar dödats i en olycka. Där finner han också kärleken i cirkusens stjärna Marlena men för att kunna vara tillsammans måste de bryta sig loss från det enda liv de känner till...


Idag-Igår-Imorgon

Idag har jag varit hos min farmor och ätit god middag,
hon bjöd på kålpudding, hur gott är inte det?
Det känns som att jag hade kunnat äta hur mycket som
helst, finns ingen botten, antar att det är så när man ammar.

Igår åt jag mat hos Mamma och Thomas, det blev
färsk panerad torsk med nypotatis, rivna morötter och remouladsås.

Imorgon är det fredag och inte vilken som helst, det är nämnligen
Andreas studentdag, vi håller tummarna för
att det inte regnar, okej?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kålpudding är ju bara såå gott. Ha en bra helg i de fina vädret. Kram.

2011-06-11 @ 09:55:30
Postat av: Veronica & Julius

Hur länge planerar du att amma?;)

2011-06-11 @ 20:05:39
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0