11-06-22

Min minsta älskling sover sedan en timme tillbaka. Han var såå trött det lilla livet!
Min stora älskling är iväg och handlar midsommarmat med Chrille.

Jag har ätit keso och avokadoknäcke och druckit te till kvällsmat.
Det är så jävla gott! Keso och avokado är nam nam! Nu har jag slagit mig till ro i min fåtölj med datorn i knäet.
Men jag funderar på att lägga mig i sängen och läsa bok istället faktiskt.

Mamma kom in på förmiddagen, vi gick och handla blommor och gick till graven där min moster och mormor ligger...vi köpte en vacker gul bukett och satte till dem. Sen handlade vi de dära röda gubbarna som vi gick och mumsa på vägen. Jag älskar att umgås med mamma, man kan nog säga att hon är min bästa vän!
Kan man ha sin mamma som bästa vän? Det finns ju ingen annan som känner mig så bra som mamma!
Senare kom Emma upp en slag och hälsade på.




Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Nej Malin det är inte fel. Min mamma är min allra bästa vän. Hon känner mig bättre än allaandra, vet allt om mig och vem går det inte att lita på mer än henne? Ingen!

2011-06-22 @ 21:55:41
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det kan man absolut ha. Min mamma är också min bästa vän. Det finns inget jag inte kan anförtro mig om till henne ;)

2011-06-23 @ 12:36:36
URL: http://sandyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0