Tjolahoppsan sa!

Igår var en bra dag, på kvällen blev den ännu bättre!
Jag och min kära vän Gross cykla ner till stan och satte oss på Speakers uteservering och njöt
i solen och käka mat, drack öl och cider och fnittra, tack vännen, det behövde jag!

Idag har vi varit i Malmö en sväng. Vi har fixat det näst sista till dopet.
Vi har tagit en långpromenad och vi har diskuterat och funderat mycket idag...

Nu är mannen i tvättstugan, Axel sover i sängen och jag ska koka te för här ska det ätas äggamackor
och kolla lite tv.

Kasst inlägg jag vet, men man kan inte alltid vara bäst!



Kommentarer
Postat av: Anna

TACK själv Malle. f¨ler sånna kvällar.

2011-07-30 @ 17:29:39
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0