Min dag idag...

En dålig dag igår resulterar i en bra dag idag!

För det första började H klockan 11 idag, vilket var skönt.
Min Plutte sov gott 1½ timme på förmiddagen (som vanligt)
sen tvätta vi oss och klädde på oss och sen var det mat.
Efter det gick vi hem till Emma, det luktade nybakade bullar i trappen =)
Vi fika gott och prata hus, möbler och givetvis bebisar!

Sen tacka vi för oss och vi gick snabbt hem för lite mat och sen rulla jag
vagnen ner åt stan för att möta upp bästaste mamma/mormor
Jag säger det än en gång, VAD SKULLE JAG GJORT UTAN MAMMA?!
Vi gick inte på karnevalen utan gick och kolla i butiker.
Plutte behöver lite kläder, han är redan en 68:a, så vi hittade lite, tack mamma!



Sen blev det traditionell fika på Maddes, jag tog kaffe och en grov macka med 3 sorters ostar.

Kom hem vid lite över sex, då var det till att ta på jamsingen och Plutte intog sitt sista mål
och nu sover han gott för natten.

H är hemma, idag står det god thaisoppa på menyn och han har visst handlat hem en stoor påse
med lösgodis, det var längesedan vi hade lösgodis, men gott är det ;)


Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

låter som en toppen dag=)

mm maddes e favoriten här med..älskar deras kycklingröra, både i baguette och potatis!

vi har heller inte varit på karnevalen, möjligt det blir en runda imorrn om det är uppehåll så Amanda får åka lite karusell!

fortsatt trevlig fredag!!

2011-07-15 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0