KOM IGEN!!





Gick precis in på aftonbladet.se och det första jag ser är detta barnet.
Mina ögon fylls av tårar, jag får ångest och vill bara åka ner
till afrika och krama om alla och hjälpa dem.
Hade jag varit rik så hade jag skänkt mycket pengar, det vill jag lova!!
Men alla kan vi göra något!!

Jag skänkte precis 100kr, och gör inte ni det också mina
läsare så blir jag djupt besviken.
ALLA har 100kr att skänka!
Jag hoppas verkligen att det är någon av er som
kommer kommentara detta inlägg med
"jag har också skänkt"

Jag kan iallafall gå rakryggad, för jag har stöttat dem!
och inget skitsnack om att "jag vet ju inte om pengarna kommer fram"
Bara känslan av att man hjälpt till gör att det känns lite
bätter i ens mammahjärta.

Jag kanske låter förbannad men jag blir så ledsen och
det gör så ont i mig att jag bli arg =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses gärna! Hur har ni det nästa vecka eller veckan därpå? Sen reser vi iväg. Puss

2011-07-19 @ 23:14:24
Postat av: Anonym

Veronica

2011-07-19 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0