"Historisk händelse!"

Nä nu tog jag kanske i lite, men för Axel var det en stor dag!
Han fick sin första grötportion. Jag skratta när jag satte in skeden i munnen på honom.
Hans såg mig i ögonen med munnen full av gröt och såg så skeptisk ut.
Det såg ut som han tänkte "jaha..och vad är det jag har i min mun? Hur gör jag nu?"
Men det tog inte många skedar förrän han fatta galoppen.
Han skrek när det var slut, grabben ville ha mer!..haha söta unge!

Nu sover han, han är trött idag, vilket är ganska skönt för mig.
Idag har vi varit nere i stan. Vi handlade blommor på torget till mormor och Cristel.
Jag skulle in på Butik Mini men där var semesterstäng idag, typiskt!

Mensvärk har jag också, men det vet ni redan, trevlig känsla det där...

Igår var jag, Sofia och barnen i Karlslundsparken och hade fika med oss, jättehärligt väder och trevligt.
När vi skulle gå hem somnade Axel i vagnen så jag gick en runda inne på kyrkogården tills han vaknade.
Kanske låter knäppt men den kyrkogården hör vid oss är så himla "mysig"
Sen på kvällen vankades det kalas i Häljarp...god mat iallafall!

Nu får jag gå in och väcka Axel, han får inte sova för länge, då somnade han inte klockan 7 ikväll som han skall annars.

Ni blir väl glada nu när jag bloggar? Jag ville straffa er lite eftersom ni är så inihelvets snåla och inte
skänkte pengar till stackars Afrika...FY!

                          Här sitter mini i sin matsol, nu kan han äntligen sitta med oss vid bordet!




Kommentarer
Postat av: Legenden

Usch mensvärk e aldrig kul.

Lill plutten har blivit stora killen o får äta "riktigt" mat nu :) Tiden går allt för fort.

2011-07-20 @ 19:15:36
Postat av: Sofia

Tack för en trevlig tur i karslund, mina barn var så himla trötta på kvällen. Så bra att han gillade gröten. kram

2011-07-20 @ 22:28:58
Postat av: Anna

hehe det måste va en rolig o spännande upplevelse, o få äta gröt.

Malle, jag betala 50 kr till Haiti...:)

2011-07-20 @ 23:36:57
URL: http://annagrosshennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0