du regniga söndag...

vilket väder?
Men man får se det från den positiva sidan, det hjälper ju inte att man gnäller direkt.
Så idag har vi städat och tvättat golven, lite kräk och dreggelfläckar lite
varstans tyckte jag.

Igår var vi som jag redan nämnt barnfria. Vi körde inom Coop efter vi lämnat Axel och handla
gott oxkött och massa godis. Vi åt gott och delade en flaska rött till maten, vilket var längesedan.
Sen kröp vi ner i sängen med 3 skålar med godis och Coca-Cola
(minns inte när vi köpte det sist) och bara kolla en massa tv.

Men jag måste erkänna att det var tufft! Jag har haft den lille i min mage i 9 månader och
under de 4 månaderna han varit med oss här på jorden har jag bara varit borta från honom i max 5h.
Inte nog med att jag överskridit 5h, jag skulle klara en natt utan honom också.
Vid 23 tiden brast jag ut i gråt...GUD VAD JAG SAKNADE HONOM!!
Jag kände mig inte hel utan honom.

Men jag intalade mig att det är bra både för honom och för oss att vara ifrån varandra.
Viktigt för honom att lära sig att vara hos andra och viktigt för oss att då och då
kunna rå om varandra och bara vara Malin och Håkan ett tag.

Somnade vid 24:00 och vaknade upp 10:00 snacka om att vara trött =)


Ni kanske förstår att jag saknade denna lilla människa?

Nog med tid framför datorn, nu blir det gröt och päron till mini
och mys innan han säger godnatt för idag!


Kommentarer
Postat av: Legenden

Söta buskillen:) Jeansen blev ju perfekt nu:)

Ja ni måste ha varit jäkligt trötta men det var väl skönt att få sova en hel natt?

2011-07-24 @ 18:05:53
Postat av: Legenden

Ja du o mini får mer än gärna titta förbi om ni vill!

2011-07-24 @ 19:05:18
Postat av: Anna, Amanda o Lillan i magen

ohh så skönt med egentid.. tro mej det behövs då o då!

2011-07-24 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0